Αυτογνωσία - 1ος χρόνος - μάθημα 04 (02 δια ζώσης)
Ουράνια Προφητεία

Ερωτήσεις μαθήματος:

1. Ποιες είναι οι 9 επιγνώσεις της ουράνιας προφητείας;

2. Τι σκοπό έχουν;

σελίδες τετράδιου εργασίας 102, 103,104

Βιβλίο Αυτογνωσία (πράσινο), κεφ. 1,2 

Η βαση της εργασιας της ΑΖ και της ´Ουράνιας Προφητείας´ (εκδόσεις Διόπτρα):

Τέσσερις βασικές αλλαγές:


Α. σκεπτομορφη


Ειναι μια πεποιθηση οτι πχ δε μπορω κατι. Αυτες μπορουμε να τις αλλαξουμε.
Παραμορφώνει στο μυαλό μας αυτό που υπάρχει Το παράδειγμα του ελέφαντα.
Η βασική μας εργασία είναι αυτή: η αναγνώριση και η εξέλιξη των σκεπτομορφών μας.

Β. Συστημα εσωτερικης καθοδηγησης.
Να το καλλιεργήσουμε.
Να παιρνω απαντησεις απο μεσα μου. Να παιρνουμε γνώμες απο αλλους αλλα ολοι ειμαστε παγιδευμενοι στις δικες μας σκεπτομορφες και αντιλήψεις. Μονο εσεις ξερετε τι πρεπει να κανετε εσεις. Εχουμε διαφορετικα μαθηματα. Γι αυτό δεν μπορούμε να σώσουμε συμβουλές. Οι απαντήσεις είναι μέσα σας.
Να βρουμε τροπο να παιρνουμε απαντησεις απο τον εαυτο μας
1. Χαλαρωση με ερωτησεις
2. Ερωτηματολογια
3. Ερωτησεις στις ομαδες

Γ. Σκοπος ζωης
Για πληροτητα, ευτυχια και νοημα
Να βρεις τη δική σου ζωή, αυτό που πραγματικά έχει σημασία για εσένα.
Κοινωνικοι προγραμματισμοι, ανασφαλειες, φόβοι απόρριψης μας αποπροσανατολιζουν και παρασυρόμαστε εύκολα.

Δ. να αυξήσουμε την ενεργεια μας
Για ηρεμια, διαυγεια, αποτελεσματικοτητα
Ασκησεις, διατροφη, αναπνοες, χαλαρωση
Η ενεργεια μας κανει πολλα αρνητικα συναισθηματα να φευγουν.


Οι 9 επιγνώσεις (ουρανια προφητεία)
Βιβλίο Αυτογνωσία (πράσινο), κεφ. 1,2


1. Κρισιμη μαζα
Υπαρχει κατι που μας οδηγει.
Οι «συμπτώσεις». Πχ Μεσα απο τη συμπτωση αυτη βρηκα το συντροφο μου. Σα μια δυναμη να μας οδηγει στα μαθηματα μας. Για να ειστε εδω κατι εχει γινει που σας εχει προβληματισει και σας εχει φερει εδω. Μα προσέχουμε τις συμπτώσεις, τα μηνύματα της ζωής.
Κρισιμη μαζα (πυρηνικη φυσικη)
Στη διαδικασια μεταμορφωσης της υλης σε ενεργεια, υπαρχει ενα σημειο που δημιουργειται η ατομικη βομβα. Αυτο που γινεται σε ενα μέρος γινεται ξαφνικά σε ολη τη μαζα. Στο πυρηνικο εργοστάσιο παραγουμε ενεργεια χωρις να φτασουμε στην κρισιμη μαζα. Αν την περάσουμε γίνεται η ατομική βόμβα.
Πως σχετίζεται αυτό με τον άνθρωπο;
Ειμαστε ολοι συνδεδεμένοι (μορφογενετικο πεδιο / συλλογικο υποσυνείδητο). Επιδρουνε σε αυτό επηρεαζοντας την ταση του (πχ ατομικισμος, πνευματικοτητα, ανιδιοτελεια, φοβος κτλ). Μαιμουδες με πατατες. Οι φιλοι της μικρης μαιμους, οι γονεις τους, οι μαιμουδες στο διπλανο νησι. (Αιτιατό σώμα / μορφονεννητικό πεδίο / η ψυχή γεννιέται με γνώση)
Δες τα παιδια με το κομπιουτερ τι ευχέρεια έχουν.
Υπαρχει ελπιδα μεσα απο εμας. Η αλλαγη του εαυτου ειναι αλλαγη του συνολου.


2. Το μακρύτερο Τώρα
Η αλλαγη του συστηματος πεποιθησεων των ανθρωπων στη διαρκεια του χρονου (η γη γυριζει γυρω απο ηλιο / ο ηλιος γυριζει γυρω απο γη, το ατομο ειναι το μικρότερο/το μοριο ειναι το μικροτερο, αλλο υλη αλλο ενεργεια/ κτλ ). Ανακαλυπτουμε οτι αυτα που πιστευαμε ηταν λανθασμενες αντιληψεις.
Να αναθεωρουμε αυτο που πιστευουμε οτι ειναι αληθεια για τον εαυτο μας, τους αλλους, τη ζωη.


3. Η ενεργεια ειναι ο συνδετικος μας κρικος
(Στο προηγουμενο μαθημα. Η ενεργεια μεταξυ μυαλου και σωματος, αλληλεπίδραση. Αυτο που τρωω δημιουργει συναισθηματα, τα συναισθηματα δημιουργουν κολιτιδα και αυτοανοσα.)
Η ενεργεια δημιουργεί σύνδεση με τους άλλους. Χρειάζεται να τρεφόμαστε ενεργειακά. (Διατροφη, ασκηση, αναπνοη, χαλαρωση).


4. Αγώνας για δύναμη
Προσπαθούμε να πάρουμε ενεργεια από άλλους με το να νοιωσουμε ασφαλεια κ δυναμη μεσα απο συναισθηματικα παιχνίδια με ρολους.
Παιχνιδια ελεγχου των αλλων κ προστασιας μας απο τον ελεγχο των αλλων, για να παρουμε αξια κ δυναμη. Ρολοι για εδραιωση της ασφαλειας και κυριοτητας μας μεσα στις σχεσεις μας.
Θυμα -παιζω με την ενοχη του αλλου η την αισθηση ευθυνης του
Τρομοκρατης - ελεγχω μεσω του φοβου του
Ανακριτης - με ερωτήσεις που χάνει τον ελεγχο και τον ελεγχω
Απομακρος - τον ελέγχω την ανάγκη του για επαφη ή βρίσκω ασφάλεια στη συναισθηματικη απομόνωση.


5. Το μυνημα των Μυστών
Μπορουμε να εχουμε απευθειας συνδεση με ενεργεια, αξια, ασφαλεια, πληροτητα χωρις τις σχεσεις αλληλοεξαρτησης με τους αλλους.
Αυτονομία και εσωτερική πληρότητα.
Αυτο το ανοιγμα προς το συμπαν πολλες φορες το βιωνουμε μετα απο μια κριση. Pick experience: διαλυεται το αισθημα ξεχωριστότητας / ευδαιμονία ενότητας με τα πάντα.
Ο Μασλοου μελετησε ανθρωπους που ενοιωσαν το pick experience και περιγραφει τη διαδικασια εξελιξης


6. Καθαριζοντας το παρελθον
Απελευθερωση απο βιωματα κ σκεπτομορφες. Απελευθέρωση απο ελεγχο κ περιορισμους παιδικων βιωματων και εγγραφων. Αυτό είναι που θα κάνουμε· (αναλυση, εσωτερικό παιδι, ενεργειακή ψυχολογία).


7. Σύνδεση με το σκοπο της υπαρξης μας
Για ποιο λόγο βρισκομαι εδω;
Πως θα το πραγματοποιήσω;
Θα συζητήσουμε το πως να βρούμε το σκοπό και πως να τον πραγματοποιήσουμε.
Αυτο που μας οδηγει ειναι η αναζητηση της ευτυχίας. Τι ειναι αυτο που θελω για να ειμαι ευτυχισμένος; (Αγαπη;=ανταλλαγή ενεργειας; αυτο που δε πηρα μικρος)
Και να δω οτι δεν ηταν αυτό, εχω προχωρήσει.


8. Η ομαδική ενέργεια και η συλλογική εξέλιξη.
Ενεργοποιω τιυς ανθρωπους με την προσοχη μου.
Ο κάθε ενας είναι δασκαλος του αλλου. Εχω να μαθω απο τον αλλο αρκει να τον δω ετσι. Αφου βρισκεται στη ζωη μου, εχω κατι να μαθω.
Δινω ολη την προσοχη μου σε αυτόν. Ενδιαφερομαι γι αυτον. Εκπέμπω θετική ενέργεια για τον άνθρωπο αυτο. Δίνουμε ενέργεια και παίρνει έμπνευση.


9. Η αλλαγή μας θα φέρει την ιδανική κοινωνία.
Ολοι συντονισμένοι με την εσωτερική τους συνείδηση.
Χωρις δικαστηρια, δικηγορους ή αστυνομία.
Η πραγματοποίηση στο υλικό πεδίο της τέλειας αρμονίας που υπάρχει στο πνευματικό πεδίο.

Ερωτήσεις:

1. Ποιες ειναι οι ποιο σημαντικες αναγκες της ζωης νου σε αυτη τη φαση;

2. Ποιοι ειναι οι πιο σημαντικοι μου στοχοι

3. Ποια τα σημαντικότερα θεματα (προβλήματα) που με απασχολούν.

4. Ποιες συμπτώσεις με οδηγησαν στους σημαντικους ανθρωπους της ζωης μου, στην εργασια που κανω, στην πολη που ζω, στην περιοχη, στο συγκεκριμένο σπίτι; Σε αυτό που κάνω τώρα, αυτή τη στιγμη; Αν αυτά ήταν σχεdιασμένα από ένα Δασκαλό για να πάρω συγκεκριμένα μαθήματα, τι θα μπορούσαν να είναι αυτα;


Θέσε αυτές τις ερωτήσεις το βραδυ πριν τον υπνο αλλά και το πρωι.

Ζήτα συμβουλή και καθοδηγηση

Προσεξε τι ερχεται στο πεδιο σου, αναρωτησου μηπως σου δινονται ενδειξεις ή απαντήσεις